Wednesday, June 28, 2006

8 個frame 的 mov

來到新team的第3天,
心裡仍然好興奮!

原本monday已想將這份興奮帶到這裡, 但好想等埋我--- 林小丁有史以來的第1條2d animation!

今日終於抄左出黎了! 請別笑我... 我確是因為這條只有8 個frame 的 mov. 興奮了一整天! (其實現在還好興奮, 哈哈)


http://ihome.coms.hkbu.edu.hk/~02sclam/test.mov (loop 住睇)

那份快樂實在太簡單太美麗了~原來世上真有些東西可以好簡單好簡單, 卻已令你開心到不知什麼地步.莫名.莫名.

新team 同舊team只相格一個小天台, 但完全係兩個世界! 這兒的free 是誇到不知什麼地步. 一下子都有些不慣, 亦不想習慣. 因我怕變得懶散, 散到魂魄回不了就"幣.幣.幣"了! 遲下有番commercial 做應該無咁"油" gei! 加油加油!

day 1 : flag exercise + reading book"The Animator's Workbook"
(同事開的music 好好聽, 但大聲我完全讀不入腦)

day 2 : tracing n tracing
(長時間對住light box~好興奮, 又好眼朦)

day 3 : tracing again
(tea 後"0" 工作. 唯有執執檯, 亂到爆!)

之後dayday 都keep住咁喜愛自己的工作咁就perfect 啦!
peg bar~ 我愛上你了!
主呀~好多謝你送我這份大禮物! 謝謝謝謝謝!
又謝謝不斷將我工作擺上的弟兄姊妹! 謝謝謝謝謝那無間的關心!

太興奮...要calm calm down... haha

Tuesday, June 27, 2006

生命更新

星期日個camp好感恩. 天氣無比好!
去到薄扶林騎術學校附近就無比臭, 哈哈哈!

雅各書真係好好的一卷書. 只有五章, 卻係發人深省.
短短的一個晚上, 確是來不及去細味神的話語... 好想好想繼續去聽, 繼續去尋.
要更新生命, 是漫長的但是必需的, 亦令人享受的.

唔該晒cji, c lok , gary 的預備
謝謝天父

Sunday, June 25, 2006

未出發.先興奮

今日同教會小組去camp! 謝謝謝謝謝謝天父, today is sunny day!
個camp 係有主題的.....好像叫生命重整..? 生命工程..? 唉, 又記唔到..
但願大家都會有得著啦.


我好愛的詩組

Saturday, June 24, 2006

my blog (2)

哈哈哈哈哈哈哈哈!!

我對我個blog 都係無咩感情, mayding blog 一定好傷心. 之前以為改左個 blog layout, 歸屬感會大左, 會番來多寫, 哈哈, 點知反而好像了左件心事咁, 到今日才回來. 俾d 時間我... 再諗個 "歸屬感-super boost" gei 方法.

哈哈哈哈哈哈哈哈!!