人逢喜事精神爽 今晚詩組特別開心! 真係好開心! (哈, 好似醉酒佬講d野)查經:巴蘭的故事(民21-24)
可愛wyee 永遠都係令人估唔到. 哈哈. 我好鐘意!今年wyee 生日又俾左個驚喜大家, 就係邀請左beauties + san san 去沙田第一城麥噹噹攪生日會!我估環境係好影響人的心態唔知其他人點呢, 但係我就愈玩就愈變左個小朋友, 好投入ga, (定係我只係變番玩到din左的自己呢?)哈哈總之我離開麥噹噹的時候, 都好似小朋友咁好開心, 好滿足啦!要多謝wyee喎, 今日好開心!♥♥♥生日快樂♥♥♥
祝繼續快樂!
8月9日我立志, "一次奉獻, 永不收回", 我是否做到呢? 這幾天都在想.當晚好感動, 牧師呼召的一刻, 想站起來. 但我在等... 牧師繼續呼召,我又再等 等到開始退縮... 明明一開始是好感動的!.. 等什麼呢? 心裡好想去回應. 讓主知道我願意為他工作..結果我就滿有掙扎的站起來.. 這幾天我都在想.. 自己回應了什麼?牧師呼召時, 我躊躇, 因為我想了許多許多在事奉上的攔阻. 是攔阻?是藉口..?:) 我想完了.我預備了一果多心: 願意將主放在最高位.就發現所謂的攔阻都不是什麼.我怕自己沒能力嗎?對自己無信心嗎? 信心要放在主裡. 當主要用我時, 他必會讓我有能力地為他工作. 我貪戀現有的? 其實一切都由主而來. 所有都是他的恩賜. 我在貪什麼???恐怕地上的都帶不到天家去."一次奉獻, 永不收回"
黎到新team都1 個月喇~都好過適應.
最慣係大大聲的音樂.哈. 因為自己有時都是這樣開得大大的.
身子都開始躲懶呀~ 弊.弊.弊.
所以呢... 我每天都跟懶惰爭戰!!
有工作時想沒工作
沒工作時怕沒工作~ 真衰!
我學3d max 學得好慢呀. 起初愈學愈討厭它.
現在討厭期總算過了, modelling 都說得上是學識了~ (好野!)
真感恩, 我仍好愛我的工作. 謝謝天父.
有平安, 又有喜樂
這是在討厭期時為了避開3d max 而逃到photoshop 所畫的:

邊畫就邊發現原來我是好喜歡好喜歡好喜歡畫畫的:)