Monday, October 30, 2006

迎冬

傍晚時份悶悶地, 同simon 去了temple street.
由於winter is coming, 而我係好喜歡戴冷帽的, 但我依家又短髮中..
所以我就買左個假髮喇! haha, 好興奮. 從來唔覺自己會買!


我專dun買這個只有下half part 扣住的髮, 不是一整個的. 只供戴帽用的!

對比之前(應該係現在)......





Wednesday, October 25, 2006

Tuesday, October 03, 2006