Monday, February 23, 2009

我的新歡 - 池袋王子

日本之旅唯一給自己的禮物,
D 人買公仔通常真係因為鍾意個隻公仔, 而我並唔係....
令我愛不釋手gei 係佢隻色 :D


放埋向房, 同隻wall color 親到絕晒
我並唔係貪新忘舊gei 人, "we are a family!"

Thursday, February 19, 2009

Toyko + Karuizawa Trip 後感


劈頭兩個字 : "開心"!

今次係我第一次去日本, 亦係拍拖咁耐第一次同SimonZ 去travel, 所以基本上係唔係都開心.

之不過呢, 成日聽見d人好鍾意去東京, 我去左啦, 又無佢地咁興奮.
可能我唔係d好 shopping gei 人, 所以唔係話"好正呀" ; 又或者係我並唔係潮人, 融入唔到, 呵呵呵呵!

至於輕井澤就真係好舒服, 一去到係好好好relax. 成個地方都好渡假feel. 一個遺憾係我學唔懂滑雪, 無辦法同SimonZ一齊坐吊車上去滑落山!


下次去travel 都想再去d relax d gei 地方~ Longing for it!

Tuesday, February 17, 2009

Toyko + Karuizawa


This is our first trip ever though we have been together for almost 3 years :P

I guess... the next trip will have much more meaning to us, right?! :D

Friday, February 06, 2009

noah's ark

心情欠佳, 想到外走一走, 巧遇lolo 與同學們參觀noah 's ark, 所以便跟住去了!

雖然內裡有許多尚未完成, 但已覺得好厲害!

學生們真幸福, 因為內裡許多的內容都是為他們而設, 為要幫助他們生命上有好的成長~ GOOD!
到外走一趟, 勝過在家"mic"書百倍 :p thanks lolo!

http://www.noahsark.com.hk/eng/index.php

---

心情亂如麻, 直影響我面試情緒! 好煩

Thursday, February 05, 2009

Van Gogh! where have you gone?!

我的van gogh 水彩畫盒不見了!!!!

van gogh, 究竟你在where?!?!?!?!

如果10粒星代表最唔開心, 我現在有15粒 :...(

Monday, February 02, 2009

"正呀!"

今日有電視送來將中家, SimonZ 上班去, 所以收電視之重任就在我!
食完個午飯電視就來了~ 時間十分好! 送電視的3人組有2人比較後生.
佢地一入門就猛話"正呀!" 不過唔係話我, 係話屋企 -_- !!
佢地2 個後生的對家gei 窗外景, 玩具櫃 都送了句 "正呀!",

離開時除了句byebye 外, 亦多說一句 "係哩度打機~正呀!" :D 好攪笑同埋好開心!

"正呀!", 我都覺.

因為, 這地方在我心中, 已是我和SimonZ 兩口子的家 :)
SimonZ 講過這家不單是他家, 同時是我們將來的家.
所以由睇樓, 裝修, 粉飾屋企, 添罝家具, 我們盡量都是一起參與!
好興幸將來自己不是搬到你的家, 而是會住在大家一起建立的sweet home!
仲好記得睇樓時每次你都會問我鐘唔鐘意哩度 :)
多謝SimonZ!

未完成, 留個念先!

成了!
這是第一代, 現在已增添了許多傢俱lu