Thursday, February 19, 2009

Toyko + Karuizawa Trip 後感


劈頭兩個字 : "開心"!

今次係我第一次去日本, 亦係拍拖咁耐第一次同SimonZ 去travel, 所以基本上係唔係都開心.

之不過呢, 成日聽見d人好鍾意去東京, 我去左啦, 又無佢地咁興奮.
可能我唔係d好 shopping gei 人, 所以唔係話"好正呀" ; 又或者係我並唔係潮人, 融入唔到, 呵呵呵呵!

至於輕井澤就真係好舒服, 一去到係好好好relax. 成個地方都好渡假feel. 一個遺憾係我學唔懂滑雪, 無辦法同SimonZ一齊坐吊車上去滑落山!


下次去travel 都想再去d relax d gei 地方~ Longing for it!

No comments: