Friday, June 29, 2007

---

沒什麼想寫呀, 但又好想寫一寫:)

Thursday, June 07, 2007

交雜

這幾天有好多感受, 好的, 不好的都有. 心裡也有許多question mark.
睡眠又不太好, can u put me in your prayer?

天父, 我要攬實你!

三個珍惜

今日心裡有三個珍惜:

新工在佐敦,與爸爸的鋪頭好近. 每天午飯和放工有空檔的話, 我都定會去探他.
他每次都好開心, 我都好開心!
有幾可大家可以咁近;
有幾可爸爸真係咁恨見到個女;
又有幾可個女都咁想成日見到爸爸!
------------ 珍惜

暫時6點半左右有得走, fing 下fing 下番到屋企都係7點幾,
見到媽咪多左, 感情又好左!
------------ 珍惜

新工作一星期未過, 我就已經有3個好好的christian 同事.
4個走埋的感覺好好! 工作一星期未過, 大家就咁熟~!
------------ 珍惜

Tuesday, June 05, 2007

xim

Someone said I look like "ah xim" ....
is that true.....?

Friday, June 01, 2007

溜走了

今日第一日番工, 好平淡的一天.

突然回想自己當日番C 記, 那種"唔識死"的稚氣, 今天可謂完全不見影.
回想起來, 都有點掛念當天的自己.
那份稚氣可是帶給身邊的人, 帶給自己好大的歡樂啊! (當然於工作上沒有絲毫益處..)
也好, 人總是要長大的.
噢, 又有一點東西由我身上溜走了, 我又行前一步了!

開工大good!

Still have lots of things havent done in the past few days but I have to start working today....
好! 開工大good!大good!大good!