今日心裡有三個珍惜:
新工在佐敦,與爸爸的鋪頭好近. 每天午飯和放工有空檔的話, 我都定會去探他.
他每次都好開心, 我都好開心!
有幾可大家可以咁近;
有幾可爸爸真係咁恨見到個女;
又有幾可個女都咁想成日見到爸爸!
------------ 珍惜
暫時6點半左右有得走, fing 下fing 下番到屋企都係7點幾,
見到媽咪多左, 感情又好左!
------------ 珍惜
新工作一星期未過, 我就已經有3個好好的christian 同事.
4個走埋的感覺好好! 工作一星期未過, 大家就咁熟~!
------------ 珍惜
No comments:
Post a Comment