Tuesday, May 29, 2007

《我要安樂死》


之前問同事借來 《我要安樂死》.最後last day 都係有少少未睇完. 我好想知斌仔最後仲係咪想安樂死, 我翻到尾頁, 寫著 :"大家請繼續支持我....... 我要安樂死". 當下想起的是他的爸爸. 為了兒子, 他付出的何其多. 但兒子仍嚷著要安樂死, 一定好難受.

邊看邊想假如是自己會如何, 但想像不到.

他由信主變到不相信, 祈求到控訴, 感覺到他好不忿... 但他所提出安樂死的原因卻又不無道理... 自己問他的要求應否通過時... 心是覺得不應該的, 但又說不出理由... 跟christian同事說起, 他都說好難怪斌仔有這想法, 沒有信仰的人可能都會這樣想.... 是真的嗎?

星期日的講道的一句話, 令我從 對斌仔的某些認同清晰過來, 從他的牛角尖裡走番出來.
"上帝將我留在世上, 是要我為衪做點事" 是謝婉雯醫生的話...
上帝沒讓他離去, 卻讓他經歷. 到現在出書, 有否想過, 就是主要你為衪做點事?
但斌仔好執著, 記得他書中問過, "主有否問過我是否願意, .....我只想做個普通人......."


生命如果是半杯水, 會是"只剩下半杯, 抑或係 還有半杯" ?

媽媽說早幾天看到斌仔出書後的電視訪問, 不知他現在是否仍好想離開呢..
盼望他有天明白主的心意, 有天會讓大家知道"上帝將我留在世上, 是要我為衪做點事" !

TEST on slide.com

Looks Pretty GOOD! 極似飛蟻!

But i do want it to show in English...

Sunday, May 27, 2007

rainy beach day!

Quit job 後的五日假期正式開始!
原本打算同朋友去澳門~ 不過他們改變初衷, 又唔去住, 剩下我和mr.c .
然後他又有野做請不到假, 咁就下次啦~


去澳門一事令我同好友有些風波... 其實我好不開心, 今日都仲有d 野.. 不過明天應該ok 了!

澳門去唔成, 就改去赤柱沙灘! 不過今日又雷又雨又去唔成! 都好, 我地都唔係入左去先下大雨... 其實今日天氣差係人都知, 不過我地都想試試....

結果.....

影左張相留念.... 行左陣街, 然後say goodbye!
之後mr.c 陪我番屋企, 一齊睇有線cheap戲... "的士判官" .... haha

不過, 我都已經好滿足, 你知道嗎?

Friday, May 25, 2007

Tuesday, May 22, 2007

企鵝...

我從同事中得到一隻可愛的企鵝..... 吳小姐, 你有來看它嗎....? ; 0


還有2天半就離開c記了. 又沒太大的不捨~ why?

人生的第二份工~ 我來了!

我回來了.

實在感謝wyee 在我長滿青苔的blogger 留言.
我會進行一連串的"除草"工程, 執番靚仔d~

嗯....我回來了.