今日大半日都好depress.
我自己做錯野, 當然願意承擔責任. 俾人鬧係預左的.
不過就無預到無理地俾人話. 有好多points 我都十分唔認同.
可能因為咁, 大半day 都好放唔開人地咁話我.
直到放工個刻~ 鬆晒.
雖然心裡仍記得別人的話, 但心情同下午不同了~ 因為我接受了, 個人 鬆晒 (雖然都仲有電友人訴苦,haha)
鬆得咁快, 我知因有人為我禱告:) thanks , 天父有在我心裡工作.
想起某日主席提到的故事:
假如心裡有擔子, 試試在說出心裡憂前, 加句: "耶和華是我的牧者" 然後先再講自己的憂慮. 你會發現, 擔子其實是輕的.
耶和華是我的牧者:) 所以我的擔子 是輕省的; 凡事感恩, 世界 是美麗的:)