Tuesday, August 08, 2006

懶丁

黎到新team都1 個月喇~都好過適應.
最慣係大大聲的音樂.哈. 因為自己有時都是這樣開得大大的.

身子都開始躲懶呀~ 弊.弊.弊.
所以呢... 我每天都跟懶惰爭戰!!

有工作時想沒工作
沒工作時怕沒工作~ 真衰!
我學3d max 學得好慢呀. 起初愈學愈討厭它.
現在討厭期總算過了, modelling 都說得上是學識了~ (好野!)
真感恩, 我仍好愛我的工作. 謝謝天父.
有平安, 又有喜樂

這是在討厭期時為了避開3d max 而逃到photoshop 所畫的:

邊畫就邊發現原來我是好喜歡好喜歡好喜歡畫畫的:)

2 comments:

Anonymous said...

For those who doesn't know, this's her own sexy lip~~~ :P

Anonymous said...

咁得閒幫我畫張人像畫ar!我咁靚,如果妳畫得我比靚更靚,妳就更滿足la!