Sunday, August 20, 2006

祝繼續快樂


可愛wyee 永遠都係令人估唔到. 哈哈. 我好鐘意!
今年wyee 生日又俾左個驚喜大家,
就係邀請左beauties + san san 去沙田第一城麥噹噹攪生日會!

我估環境係好影響人的心態
唔知其他人點呢, 但係我就愈玩就愈變左個小朋友, 好投入ga, (定係我只係變番玩到din左的自己呢?)哈哈
總之我離開麥噹噹的時候, 都好似小朋友咁好開心, 好滿足啦!
要多謝wyee喎, 今日好開心!

生日快樂
祝繼續快樂!

No comments: