6月30日:::::::::::::::Simon 跟 shoot 番黎啦!
放工之後等 Simon 落機打電話俾我.... 還樹都係等, 我就索性跟左個同事去睇波!! 邊睇邊等~
唉, 好耐都無咁gei感覺啦, 個晚超勁開心~好relax 呀! 雖然個堆都係M仔gei 人, 個個都唔識.. 不過好快就傾到計la~ 正! 個個都好nice (好似, haha, 不過都應該係堅nice gei)~ 好玩!
識新朋友, 幾時都係我好鍾意gei 活動... 正呀!
不過relax 過後係有代價gei... :-p
No comments:
Post a Comment