原本打算同朋友去澳門~ 不過他們改變初衷, 又唔去住, 剩下我和mr.c .
然後他又有野做請不到假, 咁就下次啦~
去澳門一事令我同好友有些風波... 其實我好不開心, 今日都仲有d 野.. 不過明天應該ok 了!
澳門去唔成, 就改去赤柱沙灘! 不過今日又雷又雨又去唔成! 都好, 我地都唔係入左去先下大雨... 其實今日天氣差係人都知, 不過我地都想試試....
結果.....

影左張相留念.... 行左陣街, 然後say goodbye!
之後mr.c 陪我番屋企, 一齊睇有線cheap戲... "的士判官" .... haha
不過, 我都已經好滿足, 你知道嗎?
2 comments:
哈,今日妳阿sir Kelvin來我地處做 fyp reviewer;咁o岩講起新一屆DGC同學仔o既xanga,路經xanga見到一好熟o既名,mayding~~~
long time no see~~
how are u~quit job去左邊處?
應該知我係邊個掛,哈哈。
你估下我知唔知你係邊個ah 拿:D
唔做animation 喇, 走去教小朋友course. 都唔知得唔得ga
咪同你差唔多, 不過你勁好多 向大學!呵呵!
Post a Comment