Saturday, July 19, 2008

「由細到大」... ?

我相信做得不好並不是最令人氣憤的, 反而是死口不認的態度才最叫人憤怒~!
所以最有問題的許多時都不是那事情, 卻是那態度.

最近聽到一句穿梭在爭執中的話(大慨是在反駁)「我由細到大都點點點點架啦!」

聽完之後, 無他, 只幾種想法隨之而出:
1. 好一個為反駁而出的藉口;
2.這人自私兼自我. (超級)

要明白, 世界不只你一個, 唔係一句由細到大 等如要繼續係咁.
人人都一句由細到大做人, 咁..... 就得邊個?

No comments: