Friday, March 20, 2009

玫瑰.玫瑰.我愛妳

今日一次過完成8朵玫瑰!加埋尋日2朵, total 有10 朵了, 呵呵
心情大好 :)

其實我都真係好鍾意布藝,以前中學都好想有家政課.
今次無師自通,幾好幾好.我以後識整玫瑰了,正!
.第一步完成.

有靚,

有唔靚,

10 朵玫瑰,一條虫


2 comments:

Anonymous said...

好靚呀!我生日可唔可以要一朵呀?

Lolo

Hannah Ding said...

HAHAA, 到時你咪知