聖地可以今個暑假去la, 神學諗住幾時讀呀?讀都係讀四年咋, 點解要讀8年呀?Anyway, 支持,十卜you!
LOLO, 我應該會PART TIME讀碩士. 個COURSE 好似起碼5年, 不過聽吳生講通常5年都唔得, 預8年差唔多, 我遲D會去聽下PART TIME 課程介紹,到時再了解下 :) miss you, love you, thank you :D
Post a Comment
2 comments:
聖地可以今個暑假去la, 神學諗住幾時讀呀?讀都係讀四年咋, 點解要讀8年呀?
Anyway, 支持,十卜you!
LOLO, 我應該會PART TIME讀碩士. 個COURSE 好似起碼5年, 不過聽吳生講通常5年都唔得, 預8年差唔多, 我遲D會去聽下PART TIME 課程介紹,到時再了解下 :) miss you, love you, thank you :D
Post a Comment