Sunday, May 14, 2006

《媽媽唔易做》



媽咪日一家人在家食媽咪煮的正菜!
媽咪最開心就係個個都在家吃她的餸菜.

辛苦媽媽,多謝媽媽.

1 comment:

Anonymous said...

留個言先, hhehe..