Sunday, April 06, 2008

工作

我的工作分兩部- 設計 & 教學.
我現在有3班在星期六班. 兩中, 一小.
所以星期六真的好疲累. 連企咁多粒鍾, 對腳真係好痛~ 究竟d sales 點頂?!

不過, 感覺星期六的工作時間都好快過~ 教下一班..教下一班..咁又放工喇.
同埋星期六係咁多個工作天裡面最最最最充實gei! 話晒對住gei 都係一個個gei 生命. 比起平時對電腦, 樂趣多好多~ 雖然~~~~ 都有好想打爆d 細路gei 時候 :p

教學, 真係一樣好不一樣gei 工作, 我都好enjoy~ 至少到現時為止.

No comments: