Monday, April 07, 2008

Xanga open to public?!

之前xanga 明明好奸逼人地做左member 先可以留言, 好奸!
依家竟然open to public! 唔係xanga 人都好以reply~ 而且仲可以留埋自己web site~
我頭先就借左lolo 個xanga 測試~ 真係不是xanga 人 都可留言兼留web site......有古怪~

可能先入為主, 我都係對佢無咩好感~ 雖則我有好多朋友用ing~ 同埋有好多野都好user friendly~ 不過監於佢之前太自私, 都仲係唔想用, haha~

1 comment:

Anonymous said...

都好la,總之可以係xanga留言都係好事黎既!