Monday, February 02, 2009

"正呀!"

今日有電視送來將中家, SimonZ 上班去, 所以收電視之重任就在我!
食完個午飯電視就來了~ 時間十分好! 送電視的3人組有2人比較後生.
佢地一入門就猛話"正呀!" 不過唔係話我, 係話屋企 -_- !!
佢地2 個後生的對家gei 窗外景, 玩具櫃 都送了句 "正呀!",

離開時除了句byebye 外, 亦多說一句 "係哩度打機~正呀!" :D 好攪笑同埋好開心!

"正呀!", 我都覺.

因為, 這地方在我心中, 已是我和SimonZ 兩口子的家 :)
SimonZ 講過這家不單是他家, 同時是我們將來的家.
所以由睇樓, 裝修, 粉飾屋企, 添罝家具, 我們盡量都是一起參與!
好興幸將來自己不是搬到你的家, 而是會住在大家一起建立的sweet home!
仲好記得睇樓時每次你都會問我鐘唔鐘意哩度 :)
多謝SimonZ!

未完成, 留個念先!

成了!
這是第一代, 現在已增添了許多傢俱lu

2 comments:

Anonymous said...

買咗新電視咩?點解嘅?

我都覺得間屋真係"正呀!" :)

Hannah Ding said...

特價ah! 咪將之前個部俾佢parents lor~