Sunday, April 04, 2010

connection

覺得就唔等如真係.
但如果人能夠在事情未發生之前就知道個件事將會發生, 知道個樣係神的心意... 咁gei 經歷就實在太好.

當然,作為"人", 無法與上帝智慧相比, 但人能夠做到體貼並明白上帝的心意.... 此經歷實在珍貴.
但願我都有機會經歷一次.

No comments: