supervision 終於完了 :)
丁, 丁 and 丁
是恩典.
*
愈來愈喜歡教學,
在教學裡看見關係, 好喜歡與學生的互動.
有時自己會好雀躍, 因為課堂順利, 學生有反應, 積極參與討論等等等等.. 好令人振奮
但有時又好挫敗, 因為學生傾計, 訓覺, 俾我話完黑面......
令我開心的是, 學生課外會與我say hello, 哈. 這是"關係".
另外又有開心位:
不同班的學生(usually those v. talkative)在課內外都問我同一條問題:
miss lam, 你幾歲呀?
學生肯同你further interact, 這是又是"關係".
通常大家都會估我20歲,
然後我就會按捺住自己的笑容不回答. 其實勁想大笑, so ba chi! :D
教書又睇到好多野, 我地成日要寫reflection, 事實上的確有許多值得reflect的地方,
不只是教學上, 而是與學生相處上.
每個學生故事不同, 要去說他/她是壞學生之前, 用某態度對他之前,
要先去了解他/她的故事.
自己亦明白, 別人不先去明白自己,
就去judge 你, 批評你, 是討厭的事.
9而9之, 你便不想再去聽那人所講的.
所以, 不止對對學生, 對身邊人如是, 不要只看見自己看見的.
記得第一次教普通班, 教完朱太話教得不錯,
但我就好有挫敗感, 覺得他們表現不好, 又噪, 討論時又懶散....
他們的表現都令我不明白.
不過朱太提醒, 要知道佢地係"普通班".
慢慢亦開始明白他們.
以前自己是好班嘛, 自然用好班的角度出發, 就不明白"普通班"的特性.
現在仍在摸索中 :) 努力!
上教學理論時, 常提到
與"naughty students" establish well relationship could help the smoothness of class.
thats really the truth that I hv experienced in my teaching practice.
有一刻, 問自己, 關心出於smoothness of class 還是真正關心?
i do believe 兩者是會自然地並存,
只是你的重點放在哪裡.
:)
I have a great day today.
summer time + parent's day, off @ 12:30.
took a nap til 3:30 after lunch
shower, books, tea....
God loves me. and HE's with me
thanks
:)
丁, 丁 and 丁
是恩典.
*
愈來愈喜歡教學,
在教學裡看見關係, 好喜歡與學生的互動.
有時自己會好雀躍, 因為課堂順利, 學生有反應, 積極參與討論等等等等.. 好令人振奮
但有時又好挫敗, 因為學生傾計, 訓覺, 俾我話完黑面......
令我開心的是, 學生課外會與我say hello, 哈. 這是"關係".
另外又有開心位:
不同班的學生(usually those v. talkative)在課內外都問我同一條問題:
miss lam, 你幾歲呀?
學生肯同你further interact, 這是又是"關係".
通常大家都會估我20歲,
然後我就會按捺住自己的笑容不回答. 其實勁想大笑, so ba chi! :D
教書又睇到好多野, 我地成日要寫reflection, 事實上的確有許多值得reflect的地方,
不只是教學上, 而是與學生相處上.
每個學生故事不同, 要去說他/她是壞學生之前, 用某態度對他之前,
要先去了解他/她的故事.
自己亦明白, 別人不先去明白自己,
就去judge 你, 批評你, 是討厭的事.
9而9之, 你便不想再去聽那人所講的.
所以, 不止對對學生, 對身邊人如是, 不要只看見自己看見的.
記得第一次教普通班, 教完朱太話教得不錯,
但我就好有挫敗感, 覺得他們表現不好, 又噪, 討論時又懶散....
他們的表現都令我不明白.
不過朱太提醒, 要知道佢地係"普通班".
慢慢亦開始明白他們.
以前自己是好班嘛, 自然用好班的角度出發, 就不明白"普通班"的特性.
現在仍在摸索中 :) 努力!
上教學理論時, 常提到
與"naughty students" establish well relationship could help the smoothness of class.
thats really the truth that I hv experienced in my teaching practice.
有一刻, 問自己, 關心出於smoothness of class 還是真正關心?
i do believe 兩者是會自然地並存,
只是你的重點放在哪裡.
:)
I have a great day today.
summer time + parent's day, off @ 12:30.
took a nap til 3:30 after lunch
shower, books, tea....
God loves me. and HE's with me
thanks
:)
No comments:
Post a Comment