今又是國畫班之山水的第一講.
導師是李啟堅.
究竟佢堅唔堅呢, 我就暫時未知.
不過我覺得他是一個好有趣的老人家.
談笑風生... 我好喜歡他回應別人的話,
總令我笑一下,
好可愛呢
第一講有六法必記,
:)
*
Love to see ppl have a reflective mind,
have 體會,have思考
*
望著你, 想起從前的自己
導師是李啟堅.
究竟佢堅唔堅呢, 我就暫時未知.
不過我覺得他是一個好有趣的老人家.
談笑風生... 我好喜歡他回應別人的話,
總令我笑一下,
好可愛呢
第一講有六法必記,
- 氣韻生動
- 骨法用筆
- 應物像形
- 隨類賦彩
- 經營位置
- 傳移摹寫
:)
*
Love to see ppl have a reflective mind,
have 體會,have思考
*
望著你, 想起從前的自己
No comments:
Post a Comment