Saturday, January 02, 2010

氣韻生動!

今又是國畫班之山水的第一講.
導師是李啟堅.

究竟佢堅唔堅呢, 我就暫時未知.
不過我覺得他是一個好有趣的老人家.
談笑風生... 我好喜歡他回應別人的話,
總令我笑一下,
好可愛呢

第一講有六法必記,
  1. 氣韻生動
  2. 骨法用筆
  3. 應物像形
  4. 隨類賦彩
  5. 經營位置
  6. 傳移摹寫
李生話"氣韻生動"無得教
:)



Love to see ppl have a reflective mind,
have 體會,have思考



望著你, 想起從前的自己

No comments: