Thursday, January 21, 2010

:)

有時我會諗好多野,
點解諗好多野, 其實係因為我諗野諗得太簡單.
所以事情稍為複雜少少, 我就會諗, 唔明呀嘛!
好白chi :p

今早起來, 想起昨日,
在想, "e, 係咪唔好傻呢. 好像有點錯"

算啦, 這個就是我 :)



詩組帶主日的4首詩歌:
我們呼求
潔淨我
獻給我天上的主
我以禱告來到你跟前

好喜歡兩首新學的詩歌
我們呼求,潔淨我

:)

".....神祢所喜愛,
無詭詐、無恨怨!
祢在我的心內,
求使真心悔改!

求祢賜給我
一夥清心痛悔,
再給我純潔的心
請不要捨棄我!"


 

No comments: